Re: Nvidia GeForce FX 5200

On Sat, 28 Feb 2004 17:02:07 +0100, Torbjörn Svensson <azoff@se.linux.org>
posted to debian-user-swedish:
 > Jadå, det är bara att packa upp kernel sourcen och kopiera in config
 > filen från /boot som passar för den kernelen du vill kompilera om och
 > sen börja kompilera.

Debians config-filer för boot-floppies -kärnorna finns dessutom på t.ex.
http://ftp.debian.org/debian/dists/stable/main/disks-i386/current/kernel-config
(ersätt med ftp.se.debian.org, unstable, m68k, bf2.4 etc enligt behov).

/* era */

--
formail -s procmail <http://www.iki.fi/era/spam/ >http://www.euro.cauce.org/
cat | more | cat<http://www.iki.fi/era/unix/award.html>http://www.debian.org/