gcc 3.3 och moduler till kärnan

Jag kompilerade om min kärna efter att ha uppgraderat till gcc 3.3, men nu vill inte modulerna laddas längre.
Det här har jag gjort:
- make clean i källkoden til linux
- "rm -rf /lib/modules/2.6.3"
- Allt för en installation av kärna, make, make modules_install, make install, omstart
- "update-modules" osv.

Får detta meddelande om jag testar ladda in en modul:
apm: version magic '2.6.3 preempt PENTIUMII gcc-3.3' should be '2.6.3 preempt PENTIUMII gcc-2.95'

Det har fungerat klockrent med modulerna till denna kärna (2.6.3) och 2.6.1 innan detta hände igår natt.

Any ideas?