Re: Nvidia GeForce FX 5200

On Fri, 27 Feb 2004, Patrik Malmström wrote:

> Har kernel-källan men det står nått om att den inte är komplierad med
> samma komplierare jag har och att det kan bli buggigt om jag gör det..
> (Kan komma med exaktare info lite senare)..

Jaha. Jag kompilerade min egna kärna och fick därför inte denna varning.
Om du vill vara på den säkra sidan så kan du ju kompila en egen kärna du
med. Jag kan inte bedöma oddsen att dina problem skulle bero på denna
varning. Men jag gissar att de är låga.

> Har gjort allt det där, får bara massa konstiga ASCII tecken..
> Fick nått med att No screens found (Läs: TROR) jag att jag fick..

Prova att skriva "startx &> info.txt" och maila innehållet i filen till
listan.

--
Regards,

Tommy - http://www.geocities.com/todu5811/autosignature?1629
RFC2440 fingerprint: 4445 BB5E AE67 A0C9 7B25  5715 F938 88CB 7A10 2364