Re: ALSA problem - behöver hjälp tack!!

Hej,

det skall inte vara någon skillnad på en separat kompilerad ALSA och den som
ingår i kärnan, mer än att det kan vara andra versioner.

Tips är väl att söka på ditt ljudkort + alsa + en beskrivning av ljudproblemen
på google.. Eller att kolla changeloggar och/eller buggrapporter för ALSA och
leta efter ditt ljudkort.

Har samma ljudkort fungerat med andra versioner av ALSA? Med OSS?

 /Calle