[OT] Logitech diNovo Media Desktop

Hallå på er.

Detta är em smula off-topic men jag får ta den smällen.

Jag går och funderar på att investera i ett Logitech diNovo Media
Desktop och har lite funderingar kring det. Jag går inte många meter
utan min bärbara dator och har därför blivit väldigt van vid de "låga"
tangenter som återfinns på bärbara datorer. Jag har kika lite på diNovo
och det är fruktansvärt skönt att använda. Att det dessutom kör
bluetooth för gör ju inte saken sämre då det kanske i framtiden skulle
kunna synca min SonyEricsson T610 mot Evolution.

Vad jag funderar på är om någon har testat ett sådant här kit och om ni
märk av något om hur bluetooth-stödet i linux 2.6/2.4 är (jag kör 2.6.1
och är på väg mot 2.6.2 så fort jag patchat iordning den). Det enda jag
egentligen kräver av "kittet" är att tangentbord, numpad och mus funkar
klanderfritt. Extra plus skulle vara om det fanns någon som hade
erfarenhet av att synca över en sådan där bluetooth-enhet och om någon
vet hur man kan skicka text till den lilla fina LED-displayen som sitter
på numpad-delen.

Extremt tacksam för svar. Är inte sugen på att lägga ner 2000+ kr för
något som inte fungerar korrekt.

Ha det så gott!

--
Markus Olsson