Palm under Linux?

Jag använder f n min Palm (eg Sony Clié PEG-UX50) mot min arbetsgivares
Exchange-server, d v s jag syncar kalender, kontakter, todo, mail etc mot
Exchange. Eftersom jag nu ska byta jobb så funderar jag på om jag kan sätt
upp en liknande miljö på min linuxmaskin hemma. Jag vill alltså kunna
synca PDAn som vanligt men jag vill också kunna komma åt kalenderdata,
kontaktinfo, o s v från andra applikationer. Hur skulle jag kunna lösa
detta?

M v h,
Mikael

--