Scrollhjul

Kan nÃ¥gonfÃrklara varför mitt scrollhjul inte fungerar längre

Min XF86config-4 ser ut så här

Section "InputDevice"
        Identifier      "Configured Mouse"
        Driver          "mouse"
#       Option          "SendCoreEvents"        "true"
        Option          "CorePointer"
        Option          "Device"                "/dev/input/mice"
        Option          "Protocol"              "ImPS/2"
        Option          "ZAxisMapping"          "4 5"
        Option          "Buttons"               "5"
EndSection

Min X version är xserver-xfree8 4.2.1-15  och kerneln är 2.6.1.

Hjulet har fungerat tidigare och jag tror det var när jag uppgradera till
2.6.X det slutade fungera.

Musen ären logitech MousemanWheel och hjulet fungerar i Windows.

Mvh

Johan