Re: "Nedgradering" av distribution

Nä alltså jag har bara stött på den infon någon gång för länge sedan (att det
skulle finnas säkerhetsuppgraderingar för testing) men jag minns inte källan
tyvärr. Sedan har det bara verkat så på de testingmaskiner jag körde för
länge sedan, men jag har inget mer konkret.

Hur man än vänder och vrider på det så är det ju tydligen så att det inte
finns några löften om säkerheten i testing och då är det väl så...