Re: Woody, XFree86 4.1.0 Fatal server error

Hej Christoffer!

Efter att du tipsat mig så tittade jag på x-window-system-core men jag
saknade inget väsentligt. Det jag inte hade installerat var några av
font-paketen, annars hade jag redan installerat allt det viktiga.

Det visade sig att det var lite fel i min XF86Config-4

Tack ändå för tipset.

                                  _\\|//_
                                  (-0-0-)
                      |       Magnus Sandberg       |