Re: Woody, XFree86 4.1.0 Fatal server error

Hej Per!

Efter att ha ställt om UseFBDev till false så fungerade X som man kan
önska. Jag kunde även ta bort raden med VideoRam då även probe av
grafikkortet började fungera.

Tack för hjälpen.

PS. Nej jag hade aldrig använt config-filen tidigare, eftersom Potato
använder XFree86 3.x

                                  _\\|//_
                                  (-0-0-)
                      |       Magnus Sandberg       |