Re: "Nedgradering" av distribution

On Sat, 17 Jan 2004 14:15:39 +0100, Carl Ekman <calle@gosig.nu> posted to
debian-user-swedish:
 > Men senast jag körde testing fanns det ett target för den på
 > security.debian.org, och i stort sett allt som kom på
 > debian-security-announce (eller hur listan heter) hade uppgraderingar för
 > testing...
 > Har man tacklat av eller är det bara en disclaimer?

Jag har inte sett några patchar för testing så länge jag har fått
listan, typ de senaste två åren ungefär. Jag kan inte svära på det
eftersom jag inte bryr mig (kör stable + valda backports) men en snabb
koll ger vid handen att de senaste bulletinerna inte innehållit något
för testing, utom möjligen de kernelrelaterade säkerhetsbuggarna.

Kan du peka på ett paket för testing i security.debian.org/pool/updates
så har jag fel, men det torde bli en smula jobbigt att söka igenom
alltsammans bara för att få svar på en ganska akademisk fråga. I
praktiken kan du inte räkna med att få updates för testing.

/* era */

--
formail -s procmail <http://www.iki.fi/era/spam/ >http://www.euro.cauce.org/
cat | more | cat<http://www.iki.fi/era/unix/award.html>http://www.debian.org/