Re: Spamassassin

Hans Engren wrote:

> Jag kör Exim 4.22 och Cyrus 2.1.16 - tillsammans med SA-Exim. Klockrent!
> http://marc.merlins.org/linux/exim/sa.html

Okej. Har kollat lite på siten och det krävs visst någon slags
patchning av Exim och omkompilering för att det ska lira?
Vet inte riktigt om jag vågar ge mig in på det...

Har du (eftersom du kör Cyrus 2.1) uppgraderat Cyrus från 1.x?
Försökte ge mig på det en gång, men det slutade med att mailen
stod stilla i tre timmar innan jag fick upp den gamla versionen
igen.

--
do
  fork agent ( smith );