Re: Mer sprak problem --- problemt löst

Tack för hjälpen.

jag testade igenom att ändra i div start script och till slut så hittade
jag /etc/init.d/knoppix-autoconfig där jag la till
*)
# SE version
LANGUAGE="se"
COUNTRY="se"
LANG="sv_SE"
KEYTABLE="se"
XKEYBOARD="se"
KDEKEYBOARD="se"
CHARSET="iso8859-1"
# Additional KDE Keyboards
KDEKEYBOARDS="se"
;;

samt att jag ändrade *) till us) på det tidigare default tangentbords
inställningen

ändrade även raden
[ -n "$LANGUAGE" ] || LANGUAGE="us"
till