Re: "Nedgradering" av distribution

När jag har kört testing tyckte jag det var väsentligt färre uppgraderingar än
med unstable... Jag får intrycket av att man provar ett paket flera gånger i
unstable innan man är nöjd, sedan hamnar det i testing. Om ett paket
uppgraderas i underversioner fyra gånger innan det blir bra är det ju
faktiskt fyra gånger så mycket uppdateringar... Det är ju ganska ofta samma
version av ett program kommer i ett gäng olika kompileringar.

Varför skulle man få större problem med säkerhetshål?!?!

security.debian.org erbjuder ju säkerhetsuppgraderingar för testing,
men /inte/ för unstable.

 /Calle