Mer sprak problem

Hej,

jag gjorde en hd install av dsl (danm small linux, knoppix baserad) pa
en gammal Fujitsu liteline (366 Mhz, 4 Gb, 64 Mb) inga problem med det
men jag kan inte fa till varesig svenskt tagentbord eller svenska
tecken, har googlat och letat pa dsl listor och pa knoppix.net utan att
fa nagot att fungerar, kanns som jag har kort fast litegran. ar det
nagon som har nagra tips eller hitta nagon bra howto som jag inte har
hittat.
en fraga till det ar ingen som har tips pa nagon som soker folk? jag har
precis blivit uppsagd... :-(

/Joakim