Re: Problem med QP (Var: språkproblem - locales)

Fredrik Jonson skrev:
> Byt tillbaka till fetchmail? =)
>
> Så vitt jag vet skickar jag inte QP från denna sidan, men vi får
> väl betrakta detta som ett testmail. Kanske är nåt meck på vägen?
>
> Det låter ju annars som om det är getmail som spökar. Hittar du inga
> bra ledtrådar om du gräver ner dig i getmail-manualen?

Svarade du med samma MUA nu? Det verkar inte som om det är getmail utan
snarare några recept i min .procmailrc. Jag sitter innanför en elakartad
brandvägg på jobbet så jag kommer inte åt maskinen nu (*) men recepten
pillade lite i mailen beroende på diverse headers. Det enda jag gjorde i
går kväll var att kommentera bort dessa.

(*) Hur kan jag lösa detta? Webbaserat shell över SSL? Förslag?

--
Mikael Bergman <mb@abc.se>