Re: Problem med QP (Var: språkproblem - locales)

On Thu, Jan 15, 2004 at 10:11:30PM +0100, mb@abc.se wrote:

> Efter att ha bytt ut fetchmail till getmail så får jag dessa
> irriterande quoted-printed "åäö" från vissa MUAs (eg från personer
> med en viss inställning i sin MUA). Idéer eller förslag?

Byt tillbaka till fetchmail? =)

Så vitt jag vet skickar jag inte QP från denna sidan, men vi får
väl betrakta detta som ett testmail. Kanske är nåt meck på vägen?

Det låter ju annars som om det är getmail som spökar. Hittar du inga
bra ledtrådar om du gräver ner dig i getmail-manualen?

--
Fredrik Jonson