Re: Diskutrymme

On Sunday 11 January 2004 00.24, Andreas Schuldei wrote:
> * Per Blomqvist (per.blomqvist@telia.com) [040110 22:41]:
>
> vad är poengen med en sånt mail? om du vill förolämpa någon gör
> det inte här eller på andra debian listor.

Intressant att "Windowsanvändare" med automatik tolkas som en
förolämpning... :-)
Å andra sidan så kan jag bara hålla med Per om att det låter ganska typiskt
Windows att tolka sin tårtbit, så då är ändå mailet oerhört felriktat om det
hamnar på debian-swedish.
Sen hör jag språkpolisen som sitter bakom mig säga att windowsanvändare är ett
ord, likväl som debianlistor.

Godnatt.
//Ivar
PS. Var kom faggotten ifrån? Är inte det ett blåsinstrument? :-) .DS