apt-get mozilla-psm

Jag har en fråga som inte är direkt debian anknuten, men jag tänkte fråga iallafall om det är OK...

Jag har laddat ned mozilla från mozilla.org och installerat med deras installationsprocess. När jag ska in på (ssl)krypterade sidor (https) kommer jag inte in, men jag får en uppmaning om att installera psm (personal security manager). Med google såg jag att några löst problemet med att installera mozilla psm. När jag gör så, (apt-get install mozilla-psm) vill mozilla installeras också (eftersom det inte finns med enligt paketen), jag har redan det installerat och vill inte tanka ned 10 mb i onödan med mitt 56k modem :(

Vad jag förstår av mozilla sidorna skall psm > 3 ingå i den webbläsare jag redan kör, mozilla 1.5?

Hur göra?