Postfix/MySQL/SASL/PAM

Hejsan!

Jag har försökt att följa flera HOWTO's på hur man får ett postfix/mysql/pam/sasl system att fungera, men utan positivt
resultat. Till saken hör att jag kör unstable, med andra ord så är det inte riktigt samma versioner i min box och i HOWTO'n.
Jag får det inte att fungera, jag har googlat så ögonen blöder, men hittar inget svar, och ingen bra dokumentation.
Jag är säker på att jag får det att fungera om jag kompilerar allt själv, men jag vill använda debians kraftfulla paketsystem. Min
fråga är: Är det någon som kör ett sådant system och får det att funka i unstable? Hur sjutton gjorde ni?

Mvh Christoffer