Re: Kernel 2.6

Kör den med sid nu.. Från att tidigare ha kört 2.4.22 + preempt +
lowlatencypatch + alsa märker jag en del skillader, fast knappast någonting
som jag tror har med debian att göra.

Det går långsammare och I/O laggar burken som fan. Videovisare laggar hela
resten av burken något enormt. Ibland låser den sig under ca 30 sekunder och
vaknar igen. Alsan verkar använda fler finesser i mitt ljudkort, det verkar
som om jag får bättre stereobild.

Absolut ingenting jag kan rekommendera innan de kastar skitschedulern åt
helvete... Fast i väntan på lowlatency + preempt för 2.4.23 så...