Re: [ot] Patch Management

Niclas skrev:

>  Tänkte ... höra om någon hade ett bra tips på en linuxbaserad
>  och helst även win32 patch management lösning.

Patch management har ju flera betydelser, så du kanske får bättre
svar om du förklarar vad du menar.

För att synka programversioner mellan flera burkar verkar cfengine
vara ett av de mer seriösa systemen. Men jag har aldrig haft anledning
att använda det, eller något annat, så jag vet inte. Någon annan?

http://www.cfengine.org/

Ett annat tips vore att fråga i news:se.dator.sys.unix, en del
gamla sysadmin-rävar häckar där.

--
Fredrik Jonson