Re: Svenska tecken i kde

Du har inte kört dist-upgrade på ett tag eller? (eftersom det krävdes massa
uppgraderingar för licq) Jag vet att det har varit muppigheter för inte så
länge sedan.. Jag behövde skriva in mina modulsökvägar manuellt för att alla
program som inte också använda KDE-grejor helt plötsligt inte hittade
KDE-stilarna. Kanske läge att göra en dist-upgrade för att få alla paket i en
mer vältestad kombination?

Även om det är helfel ur förstå-vad-som-egentligen-hände-synpunkt och
förmodligen inte hjälper ändå, vad sägs om en :

QTPACKAGES=`dpkg --get-selections|grep libqt|
awk -F' ' '{if ( $1=="install" ) print $2}'`
apt-get --download-only install ${QTPACKAGES}
dpkg --purge --force-depends ${QTPACKAGES}
apt-get install ${QTPACKAGES}

för att rensa alla konfigurationer som tänkas kan?