Sniffa ALLT på modemporten

Hej!

Detta har kanske lite med det Niclas Söderlund frågade i "[ot] faxtjänst"
och är därför kanske lika OT. Jag skulle vilja ha möjligheten att kolla
på ALLT som händer på modemporten.

Vad jag är ute efter är att i första hand kunna se CallerID. Vad jag hört
så stöder iofs mitt modem inte detta men jag tänkte att signalerna ändå
finns där och borde kunna snappas upp även om inte modemet kan hantera dem.

Mitt modem är ett CNet PCI Modem CN5614RV och bygger på Conexant-chipet och
chipet i sig har stöd för CallerID men att stödet inte är implementerat i
mitt modem. Sedan så ser väl metoden för CallerID olika ut i olika länder.

/Peter