Stora problem med xfree86!

Hej!

När jag körde en update packages i Dselect så uppgraderas min xserver
till version 4.1-woody16. Tidigare så körde jag en äldre version av 4.1.
Tidigare så hade jag inga problem, men nu får jag alltså felmeddelandet:

unable to find any suitable screens

Vad ska jag göra?
Är det någon som har en XF86Config fil som passar för 4.1-woody16?
När jag kör en XF86Config och går igenom alla inställningar då vill det
inte heller funka. (Grafikkortet är ett Nvidia Geforce2)
Jag vågar inte uppgradera till xfree86 4.3, eftersom jag inte vet om
jag måste uppgradera till Unstable isåfall, och det vill jag verkligen inte
göra.

Finns det inget Linux support nummer som man kan ringa?

Björn Johansson
Debian användare sedan Slink