Re: Emacs + Ispell

Heh ...

Försökte lösa problemet hela dagen igår. *Naturligtvis* kommer jag själv på lösningen 3 minuter efter att jag mailat och frågat efter hjälp ...

Problemet var att på något sätt hade "LocalWords:" i slutet på filen blivit felformaterat; det fanns flere stycken på samma rad, vilket Emacs tydl. inte gillade. Satte dem på skilda rader av rent estetiska skäl --- föreställ er min förvåning då Ispell plötsligt fungerade som en dröm!

Tack för uppmärksamheten. ;)

h: Kristian