Re: Trådlöst kort att rekommendera...

> Det jag gjorde var att följa README-filen som skickas med.
> Jag använder en egen kompilerad kärna (debians) kernel-source-2.4.22
> samt drivrutin acx100 0.20pre4, pre5 har kommit ska testa den snart.
> Använder Toshiba Sa10-s103

Skulle man kunna få titta på din kernel-config?

> tänk på stäng av eventuella andra nätverkskort, innan
> du drar igång det trådlösa,

Ehum? Måste jag stänga av det vanliga? Nån speciella anledning?
Förresten, när jag trycker i kortet så fungerar det inte längre att köra
lspci vanligt. För att det ska ge nån utdata måste jag köra med "lspci
-H 1", är det nåt du känner igen?

> hoppas detta hjälper

Jag med. :)

	/Daniel
--
find / -iname "*yourbase*" -exec chown us.us {} \;