Re: Problem med fetchmail

Hej

Det här är tydligen ett allmänt problem med fetchmail att den har problem med
vissa icke-konforma email. Samt att fetchmail nu och då "dör" när man kör i
daemon mode.

Har själv mail som ligger kvar i diverse postlådor och måste då rensa ut de
manuellt.

Tänkte nu byta ut fetchmail till getmail, skall tydligen vara stabilare och
inte så känslig som fetchmail.

För de som är intresserade
	http://www.qcc.ca/~charlesc/software/getmail-3.0/
eller