Problem med fetchmail

Jag använder fetchmail för att hämta mail från ett antal brevlådor.
Senaste dagarna har det strömmat in virusmail som jag fått problem med.
Fetchmail lyckas inte hämta mailet utan det ligger kvar och genererar
sedan en massar loggtexter. När det sedan blir massor av mail som ligger
kvar hos min ISP så växer loggarna fort. Utdrag ur loggen:

Nov  9 20:30:11 corpus fetchmail[16071]: reading message m10678@bele.abc.se:22 of 30 (882 header octets)
Nov  9 20:30:11 corpus fetchmail[16071]: SMTP error: 501 <sfvycbcbljgibf_qxdrikg@technet_msn.net>: malformed address: _msn.net> may not follow <sfvycbcbljgibf_qxdrikg@technet
Nov  9 20:30:11 corpus fetchmail[16071]:  not flushed

"Malformed address" säger den alltså. Kan jag göra någonting åt detta
eller måste jag fortsätta att manuellt gå in och ta bort mailen hos min
ISP (ABC-klubben f ö). Har shellaccess.

M v h,
Mikael

--