Re: Existerar debian-l10n-swedish?

Martin Sjögren:

> De här är jättegamla och eländiga. Jag började lite löst med
> översättningarna men insåg att det tog redan mycket tid att
> *utveckla* fanskapet.

Hehe.

> Jag skulle bli jätteglad om någon tog på sig att översätta
> debian-installer till svenska,

Jag funderade i somras (på DebCamp) att ta tag i det, men eftersom det
mesta redan var översatt då så lät jag bli. Jag tror att jag ska ha
cvs-koden utcheckad någonstans, så egentligen borde det inte vara så
svårt att ta tag i det.

Fast jag har ju fullt upp med webbsidorna, dpkg och apt, iofs. :)

Går det att återanvända några av strängarna från boot-floppies, eller
är allt omskrivet?

--
\\//
Peter - http://www.softwolves.pp.se/