Re: Kör stable, vill installera enskilda pakerfrån testi ng

> Har du provat
> apt-get install squirremail/testing alt.
> apt-get install squirremail=1.4.2-1

Nej, det hade jag inte. Däremot så kom jag på en annan metod som
fungerade. Tror dock inte att den är särskilt renlärig.
# echo "deb http://ftp.du.se/debian/ testing main contrib non-free" >>
/etc/apt/sources.list
# apt-get update
# apt-get -t testing install squirrelmail
Därefter raderade jag testing-raden i sources.list.
Jag misstänker att jag inte kommer att få några automatiska uppdateringar
av detta paket. Hur skall man bära sig åt för att få det?

mvh,
/Martin
--
Remove dashes and numbers (if any) to get my real email address.