Re: client for ms-exchange

Martin Burman (martin@default.nu) wrote:
> Ska man använda Exchange så tror jag Ximian evolution är det enda
> alternativet.
> Jag har haft fel förr.

Har för mig att den tyska regeringen pumpar in pengar i ett projekt för
att få KDE-<något programpaket> att fungera med Exchange. Är inte så
insatt i KDE, men ta en titt på detta mail, samt alla follow-ups och
länkar så finns det rätt mycket information.
http://lists.slug.org.au/archives/slug/2003/09/msg00077.html

Men annars har du ju Ximian Connector som du måste köpa en nyckel från
Ximian för att kunna använda.
http://www.ximian.com/products/connector/

Sen om du kan använda den på ett smidigt sätt med mutt har jag ingen
aning om, har aldrig provat den själv. Men det finns nog rätt mycket
information på google om det isåfall.

Mvh,
Örjan
--
     [x] icq - 496723     [x] url - fobie.net