Mängder av skräpbrev

Hej listan!

I fredags skickade jag mitt första brev till denna lista. Efterssom jag är lite paranoid använder jag en temporär daterad
epostadress. Sedan dess har jag fått ca 85 skräpbrev till denna adress, varav dom flesta innehöll virus. Det trillar in nytt skräp
hela tiden. (Skräpet var naturligtvis adresserat direkt till mej, inte till listan.)

Är detta normalt? Hur skyddar ni er?

mvh,
/Martin

Ps/ Den som är observant ser att jag använder MS Outlook. Håller på och sätter upp en debianbaserad (naturligtvis!) postserver. :-)
/Ds