Mutt

När jag ska öppna en mailbox så startar jag mutt
med en viss användare, matar in lösenord och man
ser hur mutt räknar "headers". Precis när den ska
till o lista alla mail så får jag meddelandet:
"Error opening mailbox" å inga mail visas. Vad
kan det vara för problem? Enligt cyradm så har
användaren alla rättigheter på sin mailbox.

Känner någon igen problemet direkt? Eller några
tips på hur jag ska felsöka? Hittar ingen debug-level
eller option att ange. Har kollat i manual, faq och
man-sidor utan att något av värde hittats.

--
"The light that burns twice as bright burns half as long
 - and you have burned so very, very brightly, Roy."