Re: [ot?] Webbaserad kalender

On Wed, Sep 03, 2003 at 20:51 CEST,
	 Niclas Söderlund <niclas@soderlund.org> wrote:
> Annars i övrigt kan systemet vara hur enkelt som helst, handlar bara om en
> ren tidbok i kalenderform som man ska kunna surfa till och logga in.

Hejsan,

jag provade själv att installera Webcalendar igårkväll eftersom jag
behvöde en kalender. Verkar kunna göra det mesta av det som du
efterfrågar. Jag kör standalone, men det har fleranvändarstöd.

http://webcalendar.sf.net/

Jag tittade på flera andra projekt, men inget annat webkalendersystem
utvecklades aktivt ...

| Johan Björklund <the@whero.net> http://whero.net/         |
|  PGP = 813B 014F C0FA B56C FA70  31DC 1C11 3A20 B02B C881 |