GCC3.3 vägrar skapa exe filer?

Hej!

Jag har nyss installerat GCC3.3(med dpkg och dselect) och
det går att kompilera c++ kod men det blir inte exekverbart!?
Jag har testat chmod 700 och sedan kört ./test.out men då
säger systemet att filen inte är exekverbar.

Det är möjligt att det här är dålig kod och det är därför
det inte funkar så jag ska testa med mer kod och undersöka
om det inte är ett c program som jag försöker kompilera som
c++ kod(men jag tror inte det), phew...

En viktig detalj är att i början av boken så står det att
all kod ska funka med GCC3.2 och jag har GCC3.3 nu så det
borde funka, eller hur?

Här är koden(tagen från C++ in a nutshell).

#include <iostream>
#include <ostream>

class T
{