Re: Wine och Pingu

PB> Nä jag har inget tipps om wine.
PB> Vad jag sett på statestiken på deras hemsida, så är det ett smärre
PB> mirakel. Om man skulle råkat få något windows program att fungera.
PB> Det e nog enklast att trycka på power-knappen, och ha windows i
PB> lilon.

Lyckligtvis är det inte riktigt så illla. Men får man problem av den typen som frågeställaren fått, och man inte *programmerar* Wine, kan det nog bli väldigt svårt.
Har man tur kan det handla om Wine bör använda sig av någon "native" istället för "builtin" DLL för att det aktuella programmet ska funka.

Annars kanske Win4Lin kan vara en lösning. Er.

*/ Christoffer Sawicki <qerub@home.se>