Full disk i exim ("Subject är en bra grej", "")

>Jag råkade ut för detta förra månaden och i mitt fall så prövade
>föregående SMTP igen efter några timmar och allt var ljust och gott.
>
>Jag skulle inte oroa mig om jag var du, i värsta fall får avsändaren ett
>"delivery failure" så det ska inte hamna något mellan några stolar.

Ja, man får hoppas att den sa till "temporary failure" under SMTP-sessionen så att avsändaren försökte igen.

För jag tänkte att om den av någon anledning inte har sagt ifrån redan under SMTP-sessionen så ville eller kunde den nog inte försöka sig på att skicka ett felmeddelande via e-post.