Re: Virusdetekterings-reply

David Röhr <david@rohr.nu> writes:

> Du menar skicka inte prenumerera?

Jag prenumererar till en adress, men låter mitt mailprogram skriva om
From-headern så att mina svar kommer från en annan adress och det är
helt avsiktligt och jag vill helst ha det så. Fast jag kan tänka mig
att det är vanligare att folk bara är lata och inte har orkat ställa
om sitt mail-program att använda rätt From-adress till exempel när de
forwardar sin mail från en adress till en annan.

Virusmailen har förresten inte stört mig det minsta, men det beror
nog mycket på vad man har för mailprogram.

/Pelle