ATA133 Kontroller kort

Jaha... då har jag kört pannan iväggen igen och behöver er hjälp.

Jag har kastat in ett 'Ultra ATA - 133 PCI Controller' -kort i min maskin + 2 stoooora hårddiskar.

nu hade jag tänkt mig att jag bara skulle formatera diskarna och köra... =/ Men icke...

1. Vad har/får de för 'enhetsbeteckning' (hda,hdb,hdc - ja ni förstår).

2. när jag skriver 'lspci' får jag bland annat följande
00:08.0 Unknown mass storage controller: CMD Technology Inc: Unknown device 0680 (rev 02)

kan det vara så att jag inte har stöd för detta kontrollerkort i kärnan?
jag började kompilleringen av en ny kärna... kör bla make menuconfig -> där i någon meny för ide enheter kan man välja en massa... bland annat om det är t.ex ett promise kort osv. Mitt kort är ett 'Silicon Image Sii0680' och det fanns givetvis inte med i den menyn... Hur bär man sig åt för att lösa detta? ska man ladda hem nå slags drivisar och lägga i någon katalog... eller är det helt enkelt så att jag är helt ute och cyklar =)) ?

/Patrik