Re: apt-get problem/evighets loop

Jag kommer tyvärr inteihåg vart jag hittatde apt källan men den är inte
officiell har jag för mig, tror att jag hittade den på apt-get.org, så
ev bug rapport borde nog inte gå till debian bug listan, hur som helst
trode jag att det bara var jag som hade problem. Och för ögonblicket så
kan jag inte installera något på mitt sys alls... :-( men jag ska
försöka hitta rätt i pre/post-skriptet så jag kan få bort det.
sedan lät det bra att använda freenet:s egna så jag kommer nog att
använda det, även om jag hels vill apt-get:a :-)

tack för hjälpen

/joakim