Re: Windowmanager för tvååringar?

On Tue, Aug 05, 2003 at 04:34:30PM +0200, Adam Huuva wrote:

> Ibland är det skrämmande med alla spår som man har lämnat i "Matrix"...
>
> http://www.geocrawler.com/archives/3/5915/2001/11/0/7206231/

Stort tack. Nu tänker jag inte försöka lösa problemet förrän dottern verkligen
behöver tangentbordet. Och då får det väl bli matchbox eller fwvm2 eller något
dito simpelt.

(OT:)

> V:a Esplanaden 11   -   953 37 Eurocity   -   Sweden, Finland

Är det Finland eller Sverige eller båda?
Du menar att Haparanda liksom ligger på gränsen att det kvittar vilken väg man
tar?

/magnus

--
http://x42.com