[OT] Nu ni, behöver jag er hjälp. TV-kort

Ja, jag vet att det är lite OT men jag skulle verkligen behöva hjälp och
det är rätt så brådskande..

Idag gick jag in till databutiken här i stan och beställde mig ett
tv-kort lite sådär på impuls. Jag tog ett Hauppauge WinTV Go!.

Nu sådär i efterhand blev jag väldigt rädd för att det var dumt gjort av
mig. Jag vill inte lägga ut 700 spänn för ett kort som jag inte kan
använda i Linux (windows är != ett alternativ).

Så min fråga till er är alltså följande. Har ni någon gång haft eller
sett ett WinTV Go! in action eller vet ni hur väl det fungerar/om det
fungerar osv.

Jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde berätta vad ni vet. Jag är
medveten om att det är semestertider och inte så många orkar kolla
mailen så det är lite desperat. Hade förhoppning om att jag skulle kunna
avbeställa det där kortet om jag gör det fort som bara den.

--
Markus Olsson
IT-Ansvarig Arvikafestivalen, Galaxen