Re: Har du också fått en trojan nyligen ?

On Wed, 2003-07-23 at 17:55, Torbjörn Svensson wrote:
> Hej!
> Har nu beslutat att göra mailet publikt. Det ligger numera här:
> http://iana.mine.nu/~azoff/mail.txt.gz
> OBS! Jag tar inget ansvar för att du/ni kan bli infekterade, detta göres
> helt på egen risk.
>
> Med vänliga hälsningar,
> Torbjörn Svensson

Ett tips: sätt upp SpamAssassins poäng för MICROSOFT-EXECUTABLE rejält,
säg 10, så att liknande skit fångas.

Jag undrar, har du köpt nåt på datafynd.nu? Bilagan heter
datafynd_nu.scr, och det kan ju betyda nåt.

Hade
--
Jörgen Tegnér <jorgen.tegner@telia.com>