Har du också fått en trojan nyligen ?

Hej!

Tidigare idag fick jag en version av W32/Bugbear.b@MM
(http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.bugbear.b@mm.html) vilket verkar komma från en person på denna listan. Vill inte säga vem förren jag har mer konkret.
Har spårat att det är en smtp som en specefik person skickar via och på
så vis fått fram en möjlig person. Jag är inte ute efter att sätta dit
personen i fråga, utan snarare för att hjälpa.
Så, nu undrar jag om det är någon mer som har fått den trojanen de
senaste dagarna.
Mailet som innehöll trojanen kommer från en dator som kör debian woody
samt exim, därav misstänker jag att det är en person på listan då det
finns 1 som använder samma smtp host telia.

Känns det jobbigt att svara till listan så skicka ett privat mail till
mig. Som sagt, vill bara höra om det är fler som råkat ut för det.

Med vänliga hälsningar,
Torbjörn Svensson