Re: [ot] Nej, inte ramar! [was: Html-editor]

Hejsan...

Jag menade att det GÅR att jobba med ramar om man vill, men det är heller
inget jag rekomenderar en nybörjare till.

Har upptäckt att en del wysiwyg editorer spökar till koden om man försöker
jobba med ramar. ;)

Jag håller också med att endel som håller på med ramar borde bannlysas eller
uppmärksammas "falla på eget grepp" offentligt.

Lycka till
/Benke