Re: [OT] - X kontra Aqua

Martin Burman (fka Berg) wrote:
> Personligen tror jag Apple gjort rätt, dvs "gör om-gör rätt"
> X känns som ett fasansfullt lapptäcke av gamla reliker och
> "ska-va-mentalitet".

Och dessutom så verkar det ju inte vara nåt problem att köra XFree86
ovanpå Quartz ("Aqua"). Allt fungerar, tom alla nätverksprytlar som X är
så känd för....

Jahapp, bara att vänta på en reverse-engineerad GPL-kopia av Quartz då
eller???

Tjohopp,
--
Adam Huuva
V:a Esplanaden 11   -   953 37 Eurocity   -   Sweden, Finland