Re: Ramverk för webplats

On Wed, 9 Jul 2003, Mailinglists at Soderlund.Org wrote:

> Kryptiskt subject men vad jag menar och vill ha tag på råd från er är om
> någon känner till ett bra verktyg för att publicera en webplats.

Om din sida sajt inte är förskräckligt stor rekommenderar jag något mindre
verktyg än Midgard och PHP-Nuke, som båda är ganska stora och klumpiga.
Själv använder jag Greymatter som är skrivet i perl, men det finns många
andra liknande program gjorda i andra språk. Google har en bra lista över
blog-verktyg:

http://directory.google.com/Top/Computers/Internet/On_the_Web/Weblogs/Tools/Publishers/?il=1

-Mattias