CRM/Kalender via web

Hej,

håller på att starta upp en liten enskild firma där jag kommer sälja konsulttjänster. Behöver en bra lösning för mig att kunna surfa in till och föra min tid hos kund samt ha kundregister.

Det kommer inte behöva spotta ut tidsuppgifter till ekonomisystem eller hantera fakturor etc utan det är ett stöd att titta i när jag sedan för in dem manuellt i t.ex SPCS.

Nån som har koll på ett bra sådant system, kalenderfunktionen är nästan viktigast eftersom den håller all tid, skulle det vara så att jag måste skriva in kundnamnet varje gång är det inte hela världen, dvs det behöver inte vara nåt "äkta" CRM-system.

All hjälp mottages tacksamt,

mvh Niclas