Re: Testing paket på en stable.

Karl Hasselstrom wrote:
BTW finns det några speciella skäl att uppgradera shorewall till
testing?

Den version av shorewall som finns i stable är den "gamla" stabila
releasen av shorewall, som inte supportas längre. Om man ber om hjälp
på shorewall-mejllistan ber dom en att uppgradera.

...och förutom det så hoppas jag den funkar med ppp-interface och inte
ballar ur som min förra version gjorde. (Eller ifall den fortfarande
gör det så kan jag iaf få hjälp på mailinglistan).

--
The matrix has you